Monday, March 23, 2009

ari kene quarantine

slm berbahagia .bertemu kite kmbali.diharap saudara n saudari berada dlm keadaan sihat hendak nye..dlm blog ni aku nak cite psl pngalaman aku mse final camp aku yg mmg aku takkan lpekn..byk pengalaman pahit manis aku telah tempuh,mahu pon seorg diri dan pon bersama kwn2.mle2 skali aku nk cte mse first day aku..mcm biase r,first day msti la kne quarentine.lps jek solat jumaat smue peserta dikehendaki berada di Kolej Kenanga.ptg tu kte org kne prepare utk mjlis perasmian extremely x camp.n ptg tu gak segale pekara yg tak stle, kne setle kn ptg tu gak..mjlis sepatut nye start kol 3 tp atas sb2 tertentu kne tangguh smpai kol 4.lg pon mse tu bdk Instedt ng Shahputra tak smpai lg.ptg tu segale persiapan disusun dgn rapi.sehingga la kol 4 majlis bermula..tetamu yg hadir mse ni En.Hisyam, Puan Suhaila, En Khaizani.....mse ni dekan tak dpt dtg,mybe die ada mslh lain kot..hmm,kire2 kol 6,mjlia extremely x camp selamat dirasmi kn..lagu tema extremely x camp wat pertama kali nye dinyanyi kan,Semerah Padi..bangga gak r aku, sb lagu ni aku yg cadangkn kat afiq.tak sangka r plak terpilih..lg pon aku dpt rse kn lagu ni ada kne mngena dgn final camp ni.nk ikut kn byk isi yg tersirat dlm lg ni.cube nyanyi n kenangkan mse korg kt final camp.sedih sehh.
Waktu mlm,lps jek solat magrib berjemaah,smue peserta dikehendaki berkumpul..mlm tu semue peserta dibahagikan kumpulan masing2..aku dpt kumpulan TASIK KENYIK.kmpulan kecik lak kumpulan GUNUNG NUANG..huhu,idup tasik kenyik.idup gunung nuamg.. lepas jek pmbahagian kumpulan tu,segale brg2 di mskkn ke dlm lori..alhamdulillah,smue nye setle, kol 12 r gak..mlm tu gak century start mengikut kumpulan.mse tu gak aku dpt knl kwn2 aku ng lbh dekat.farah,yazid,awin,fitri,bob,anis.haha ni smue wira2 kmpulan nuang..haha.best r aku kmpulan ng korg..terima kasih sb bg komitmen yg baik pd aku..so, kpd smue ahli kmpulan aku, aku nk mntak maaf r pd korg kalo2 ada kekurangan pd aku.segala yg kurang dtg nye dr aku sndiri n yg lbh dtg nye dr Allah S.A.W..orite,cukup r smpai sini dulu..nti ada mse aku cte pngalaman aku lg..trimas pd spe yg mmbaca..k salam dr aku,Ayed...

No comments:

Post a Comment