Monday, March 23, 2009

Kesalahan bodooo

Cte ni bermule mse ari kedua kami berada di sane,mse tu dlm kol 3 pagi..mse ni program dah abis daa,bdk lain semue dibenar kn tido..yg si yazid ni leh plak ajak aku g tandas.mse ni tandas kte org tak siap lg so kne r guna tandas bwh..mse ni pow si bob pow nak g gak..aku dah ckp dah dgn yazid,ni keje gler,pastu die kate tak de pape..so kte org g arr.mule2 kte org igt nak g tau alumni,tp disbbkn kte org yg selesa..mse kt dlm tu kte org jmpe ng abg fasi.die org kate ni kalo alumni nampak kte org g tandas ni,mati owwww..mse ni lg aku dah rase mcm tak sedap ati..haa kuar2 jek,mmg betol ada bala yg mnanti kte org.kuar jek tandas, abg Shawn tgu kat depan rumah tu.mase ni kne soal siasat.pastu die ckp dlm mase 3 minit panggil smue peserta turun kat bwh,kalo tak smue kena rendam kat kolam.dgn pantas kami panggil peserta smue..dlm mse 3 minit smue peserta dah berkumpul kat bawah..menyesal pow ada,sb die org smue br jek nk tido..
Sampai2 jek, kt kami bertiga dikehendaki duduk kat satu pondok kat seberang kolam.mse ni aku dh jangke ape yg akan berlaku,.kalo dah ada PFD,hmmm mmg kne rendam r..tp kami bertiga special sikit,tak kena rendam pow.juz duduk tgk jek bdk lain kena rendam.rase serba salah pow ada,yek ar sbb kn kami bertiga wat hal yg lain plak kne rendam.pastu kami bertiga dipakse bercakap,antaranya, KAWAN2 CEPAT LA SIKIT,KAWAN2 DAH SIAP KE BELOM,KAWAN2 MASUK LA KDLM AIR, n yg paling aku tak tahan, KAWAN2 SEJUK KE TAK.. weiii,nak ikut kan aku malas nak cakap,tp oleh kerana dipakse oleh alumni yg lain kami terparse cakap..yg aku ng yazid ni mcm takot2 nak cakap,tp yg si bob ni leh selamba jek ckp.malahan die yg plak pakse aku ckp..hai bob ko ni dah melebih ni bob..ko jgn kat camp side nti kena belasah ng bdk2 ni sudaaa...wei KAWAN2 AKU NAK MINTAK MAAF!!!!!mse tu aku mmg tak sengaje laa..tak de niat pow yg telintas kat ati aku nak rendam korg..MAAFKAN AKU!!.
Hmm, mse aku mntak maaf ada gak r bdk2 ni yg tarik muke kt aku,yg sindir pow ada gak.tp aku terima,salah aku kan.terima jek laaa.
Tp disebalik aku mintak maaf tu,aku dapat ramai kenalan.yek la org nak mintak maaf kte la berani bersemuka ng org.ada yg terima n ada gak yg wt bodo jek.so cam ni la cerita aku pd pagi tu,nak cakap kesalahan bodoh pow tak leh gak,sb ape leh wat benda nak jadi.lagi satu, hajat si yazid tu mane leh simpan,kang terkeluar kt camp side tu br tau.lagi pow kalo kte mintak kbenaran mmg tak ka dapat nye..hehe.jangan marahh.
So sampai sini dulu,aku nak mintak maaf pada semue org kot2 ada yg simpan dendam.ok salam kemaafan dari aku,ayed..

7 comments:

  1. xpe ayed..
    kslahn ko ak maapkn..hi3..

    ReplyDelete
  2. relax ar ayed..
    aku dh mfkan ko pun...
    time kena tu pun dh mfkn..
    xpelah anggap ni satu pengajaran..

    ReplyDelete
  3. hahaha akx mara,, tp lucu laa huhuhuhuuu

    ReplyDelete
  4. huhu...
    xpela...
    nak wat camne kn...
    bukan sengaje...
    ~lalalalala~

    ReplyDelete
  5. cepat tul comment...huhuhu, xrasa nak marah pun tapi rasa nak gelak kuat2 jer..xleh bla la ayed..cam ner la korang leh kene cam tu kan...tapi memang kelakar....

    ReplyDelete
  6. kawan-kawan marah tak?????(aku dah ketawe time tu...hehehe)ayid komen balik

    ReplyDelete
  7. hehehe..
    besala..mnusia serg mlkukn kslahan..
    xsmua mnusia smpurna..
    dh nsib bdn..
    its ok la..

    ReplyDelete