Monday, March 23, 2009

Low rope course,satu tamparan yg hebat dari bob..

Ni merupakan aktiviti rotation pertama aku bg kmpulan tasik kenyir..jam 2.30 kmpulan kami bersiap2 melapor diri..kami seramai 13 org terdiri dari pd kmpulan Gunung Senyum n Gunung Nuang dgn kekuatan 8 org lelaki dan 5 org pmpuan bersama seorg lecture n 3 org fasi berangkat ke tmpat aktiviti.setiba di sane terdapat lapan station n 3 drpd nye belom siap.kami dikehendaki berbincang dlm kumpulan utk menyempurnakan lg tiga station tersebut..station pertama kami membuat jenis ...... n yg kedua jenis ...... n yg ketiga jenis..... kami diberi mse slama 45 minit utk siap kn ketiga2 station tersebut..mule2 agk bingung r sb nye kte org belom belajar lg tntng low rope corse ni, yg dah belajar cuma amali shj..kami siap tepat pd waktu nye.selepas itu,sblm memula kn aktiviti kami diberi taklimat tntng cara2 dan peraturan low rope cost..setelah siap kami dikehendaki melakukan aktiviti setiap org..aku berpsgn ng yazid,fuuiyooo,mmg serasi kami berdua..selepas smue nye selesai,tiba la mase yg dinanti2 kn..haaa sekarang giliran BOB plak.bob kalo ko baca blok aku ni jgn marah bob,saje nk menghiburkan hati..BOB mmg seorg yg Power..hang jgn igt badan mcm bob tak leh abis kn smue station tuu,.ha cantik sikit.dgn smgt yg kuat die dpt gak abis kn tau..tp disebalik die abis kn smue station tu,kami rakan2 die jugak terasa terseksa..mak aii,byg kan kami beramai2 berusaha tolak bob.bukan zahir jek terseksa,batin kami turut terseksa..yg tu tak r jd mslh sgt,tp ade satu agenda yg memang tak disangka2 dan tak berbaloi..dgn tak ku sangka2,dgn harapn nk tolak bob supaya dapat capai tali tuuu,piunggggggg satu hayunan tangan bob terkena kt muka aku.elok jek hinggap kat muke aku..makk aiii..nguinggg gak kepale aku.mule aku igt ape laaa,rupe2 nye tangan bob sebesar buah jambu batu melekat kat muka aku..aku igt die nk capai tali,rupe nye muka aku die hinggap dulu..adoiiii..mmg kelakar..bob aku tak kisah,aku tau ko tak sengaja.hahaha.tp bob aku bangga la ng ko sbb dlm otak ko, ko tak pikir pow yg ko tak leh wat..huhu,ko mmg unik r bob..aku akan kenang kisah tu sampai ble2 bob.ble aku igt ko,aku akn igt pengalaman manis tu bob..hmmm,cam tu la pengalaman aku mse low rope cost..kire2 jam 6 kte org bertolak balik ke camp side ng mmbawa sgale kisah yg tersendiri..alhamdullillah, segale nye lancar.hope cte ni hanye la penghibur lara shj,sesiapa yg tersinggung aku nk mntak maaf dr ujong rambut shingga la ke hujung kaki..sekian dari aku.ayed.

No comments:

Post a Comment