Monday, March 23, 2009

bertolak ke Janda Baik

Salam berbahagia.hopefully ko org dlm keadaan sihat hendak nye..20 Mac 2009, jam kol 9.30 am bermula la perjalanan aku ke camp Janda Baik,Pahang Darul Makmur.. destinasi ni terletak berdekatan dgn Genting Highland..prjlnan ni mmkn mase hmpir 2 jam setengah.pd pagi tu kte org pg2 lg dah kne bgn,solat subuh berjemaah.lps jek abis ada la skit aktiviti memanaskan badan..n than ada taklimat perjalanan dr En.Hisyam..kumpulan utk menaiki bus juga dibahagi kan.perjlnan kami bermula n pd jam 12 tgh ari trip kami sampai ke Janda Baik...sepanjang perjlanan aku tidur..tak tau ape la yg mmbuat kn aku penat sgt,smpai la satu perhentian,Genting Sampah,..mse ni la aku sedar n kuar utk beli dan buang ape yg patut..alhamdulillah dgn takdir tuhan yang maha berkuasa kami selamat sampai ke camp side kami..huhu.cuaca mase tu agak baik cume panas skit arr..itam gak r kulit..tibe jek di sane, kami di beri taklimat tentang tugas n jadual ari ni..brg2 kne agkut g ke camp side kte org..haaa cam tu la cite aku mse perjalanan ke Janda Baik..orite,sampai sini dulu..k trimas dari aku,ayed..

No comments:

Post a Comment