Thursday, February 19, 2009

abseiling.

17 feb 2009,selase..ari ni aku wat abseiling.best.ni mrupekn pangalaman prtame aku..kte org wt kt bukit belakang swimming pool..mule2 nmpk mcm tak tinggi,tp ble dh naik agak gayat gak r.sblm tu ari isnin kte org dh dterangkn oleh en.hisyam tentang cr2 or peralatan tentang abseiling ni.ptg isnin tu kte org g stor cheak brg..brg2 smue dh stle,tinggal nk terjun jek..pagi selase tu kte org kne wt sendiri,di bantu oleh abg dasri.mule2 mcm tak confident,dlm kepale dh set kalo la aku jatuh..ehh harap la tak berlaku.aku org yg ke 6 yg akan terjun.fuhhhhh.mcm spiderman oiiii.saya syed ahmad sobri bersedia tuk berlepas..fuuh,mcm naik flight..maka berlepas la aku.haa,mse ni la br aku tau tinggi nye langit.alhamdulillah tak de pape yg berlaku..selamat smpai kbwh.best r mase ni,rase puas sgt2,mcm nak try skali lg,tp tak de mse. aku harap satu ari nanti aku dpt wt lagi..kk smpai sini jek.k salam.

2 comments:

  1. anty kiter wat lg yer...xsmpat tgk ayed troon la...hik3

    ReplyDelete
  2. wah..seronoknya korang buat abseiling...nanti masa final camp tolong darlyn ye...darlyn btl2 mcm budak baru belajar ni..

    ReplyDelete