Wednesday, February 4, 2009

orientering game..terkilan beb!!!!

3 feb 09,selase..kelas aku ari ini kelas orientering..best.sehari sblm tu aku telah diajar tntng kompas ni.mase ni la br aku tau mcm mne laa gne kompas tu.pnting tu,mne la aku tau aku sesat ke,so kalo ada kompas leh la aku gne..puhh,kelas ari ni mmg pnt.kat kol 12.30 gak kte abis.mle2 mse pg tu,kte org telah diajar cara mgguna kan kompas n kte org tlah diajar tntang peraturan permainan nii.dah abis smue,kte org kne tetap kn tmpt2 yg kte akan tentukn,setting track..hahah.jauh2 gak aku letak.geng aku darlyn ng afiq..drpd kt dlm stdm smpai r kt pondok pelapis..mmg padan muke sape yg dpt aku punye..kebetulan lak geng pejal dapat aku punye..padan muke..bdk br kne laa regging dlu..kuang3..mmg jauh r.ni smue afiq pnye plan..n than lps abis tuu,kteorg kne tukar track yg msing2 kne dah wat..puhhh,mmg terbaik.aku dpt si pejal punye track..smue tmpt yg die letak majoriti kte dh tau..haha..start jek msing2 cari..yg pertame tu agak ssh gak r.afiq yg jmpe.yg kdue tu afiq gak jmpe..tp yg ktiga tak jmpe.yg kempat aku jmpe kt sign board.pastu yg klima darlyn jmpe.mse tu yg ktige dah jmpe tp afiq tak amik..yg akhr ni agk ssh gak r.lame gak kte org cr.lastly jmpe kt pagar palapis..mse ni dah ghairah r nk dpt no satu..belari kte g kt tmpt en hisyam tggu..smpai2 jek,geng din dah smpai..dlm kepala aku ok r no 2..haha.ble tibe jek mse pmeriksaan,dgn bangge nye aku bagi..aleh2 kad yg no 3 tak de..mcm ada toyol jek amik..haha.pehh,mse tu berlari aku ng afiq g cari..mcm lari 100 meter aku lari..cr2 pow tak jmpe.lastly darlyn jmpe..berlari kte org g kt en hisyam.smpai2 jek dah 2 kmpulan dh smpai..peh jatuh no empat..sayang tol,kalau tak dah no 2 daa.tapi aku tak salah kn spe2.kerja ni kn same.ape yg penting kerjasama.tak yah r nak mrh2..tp agk terkilan.tapi tak pe,ari tu mmg best r..orite sampai sni dlu..kk trimas pd spe yg mmbc..k assalamualiakum..

2 comments:

  1. betul2 kerja sama 2 penting! alah janganlah nak terkilan sangat no tu tak penting yang penting kita dapat belajar and enjoy dalam masa yang sama.betul tak..bak kata fakir ko relax je beb...hahaha

    ReplyDelete
  2. Tahniah atas kewujudan blog ini. Semoga blog ini kekal.

    Good Luck untuk program First Camp ini. Semoga dapat belajar dan seterusnya mengaplikasikan apa yang dipelajari.

    ReplyDelete