Friday, April 10, 2009

Khas untuk bdk instedt n shputra

Salam..haiii,..mule2 skali aku nak ucapkan terima kasih kat korg semue krn telah memberi kerjasama yg baik dlm usaha menjaya kan program wonder camp n extremly x camp..walaupun kte jauh,aku harap kte tak la loss contect..aku gak nak mintak maaf kat korg alo ada wat salah.manusia tak lari dari membuat kesalahan..hehe..so mse korg kne rendam tu kre halal la eaa..hmm,aku rase pon ni blog terakhir aku kot utk sem ni utk korg sb nye tak lame lagi kan dah nak final exam..tp ni tak bermaksud aku dah layan blog lg..kk kpd semue peserta dari instedt n shputra aku nak ucpkn la smoge korg semue success dlm final exam ko..hope kte sama2 berjaya.k la sampai sini dulu, lagi pon aku dh nak submit da blog aku ni kat En.Hisyam..takot tak sempat plakk..kpd bdk gunung nuang terimakasih tak terhingga kpd korg semue sb byk memberi tunjuk ajar kt aku,n pd gunung senyum,aku gmbire satu kmpulan ng korg..haii,ble la dpt kte berjmpe lg..hope lps ni contect2 r ea..kk somoge berjaya dlm final exam ko..k bye n assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment