Friday, April 10, 2009

khas tuk bdK kelas

Alhamdulillah,akhir nye kte smue dpt menjaya kn program extremly x camp.diam tak diam hampir 3 minggu mse berlalu..byk pengalaman manis yg aku dapat,cume tak dpt nk simpulkan jek kt blog ni..kpd bdk sh.alam terima kasih krn telah byk memberi komitmen dlm tugasan korg..byk ujian yg kte telah hadapi,baik sblm pegi lg first camp hingga lah abis final camp..alhamdulillah smue nye berjalan ngan lancar,..diam tak diam pow dah nak final camp,so aku nak mintak maaf la kat korg semua kot2 ada salah dan silap yg telah aku buat..so aku harap kalo ada problem ng aku tu bg tau la yekk..dari sini gak aku nak ucap kan semoga korg semua success dlm final exam korg,..kpd yg telah berjaya mase sem pertama tu terus kn usaha,n kpd yg kurang bernasib baik berusaha laa bersungguh..kte sama2 doa kn semoge kte sama2 berjaya dlm final exam..sekian dari aku..

No comments:

Post a Comment