Friday, April 10, 2009

Khas buat En.Hisyam,semua alumni n semua fasi2 yg menjaya kn extremly x camp

Salam dr saya..mule2 skali saya nak ucpkn ribuaan terima kasih yg tidak terhingga kpd En.Hisyam kerana telah banyak memberi tunjuk ajar kpd saya..tanpa En.Hisyam saya rase extremly x camp tak mungkin berjaya..dari situ,byk pengalaman yg saya perolehi dr subjek outdoor ni..saya juga nak minta maaf sekiranya ada silap dan salah yg telah saya lakukan..segala tunjuk ajar En.Hisyam akan saya hargai sampai bila2..
Kpd alumni pula,saya nak berterima kasih kerana sudi melapang kan mse utk memberi tunjuk ajar kepada saya dan rakan2 yg lain dlm usaha mejaya kan program extremly x camp..kpd Abg Mustakim,terima kasih krn memberi gelaran ‘katik’ kpd saya,walau pon muke Shahrim tu tak sama ngan saya.mungkin pelanduk dua serupa kot..haha.kpd cik Yazila,perkataan ‘planet’ masih lg terngiang2 di kepala saya,terima kasihh..kpd abg shawn plak,terima kasih sb byk memberi tunjuk ajar kpd kami baik didlm kelas n diluar kelas..nak mintak maaf sb ari tusb tak bg tau nak pegi tandas mse kat camp..sb kn kami semua kne rendam,tp kami tak kena..terima kasih yekk..hehe..n semua ahli alumni,terima kasih yg tidak terhingga..jase tuan dan puan akan saya kenang smpai ble2..
Kpd fesi plak,terima kasih sb bersama2 kami menjaya kn program extremly x camp..alhamdulillah,smue nye berjalan ng lancar..dari kami tak kenal abg n akak fasi sehingga lah kami rapat..huhu..terima kasih byk2..
Konklusi nye,saya amat berpuas ati n sangat gmbira krn dpt menjaya kan program ni..saya juga bergmbira krn dpt berkenalam ng kamu semua..segala yg silap tu dtgnye dari kelemahan saya sendiri n yg lebih tu adalah dtg nye dari yg maha esa.. sekian dari saya..

1 comment:

  1. salam syed..
    PLANET!!!!!!!! hehehhehe...terima kasih juga pd anda semua. Saya pun banyak belajar dari kamu semua. Terima kasih diatas segala kerjasama yg diberikan. Semoga anda terus berblogging ye..

    ReplyDelete